طبس – سرپرستي يزد فردا: "احمد طالبيان مقدم" بخشدار مركزي طبس و سرپرست بخشداري ديهوك در پيامي هفتمين روز ارتحال نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه فقيد يزد را تسليت گفت.

انا لله و انا اليه راجعون.

هفت صبحگاه سراسر اندوه گذشت و فقدان حضور مهربان "حجت‌الاسلام و المسلمين آقاي حاج شيخ محمدعلي صدوقي" آقازاده مکرم و بزرگوار شهيد محراب آيت‌الله حاج شيخ محمد صدوقي رحمت‌الله عليه، موجب تأثر و تألم بود.


آن مرحوم در روحانيت چهره‌اي درخشان و در شهر مذهبي و دارالعباد يزد به شخصه و با سوابق خاندان علمي و در سمت امامت جمعه، محبوب و مورد احترام بود. مصيبت درگذشت شخصيتي كه عمر خويش را در دفاع از حاكميت همه جانبه ولايت و نظام جمهوري اسلامي و خدمات حوزوي و فرهنگي سپري نمود و در ادامه راه والد شهيدش، پناهگاهي براي مردم شريف و متدين آن منطقه به شمار مي‌رفت، بر جامعه علمي و حوزوي كشور ضايعه اي بزرگ به شمار مي رود.


اينجانب مصيبت جانكاه رحلت ستون استوار استان يزد، را به ساحت مقدس حضرت ولي‌عصر‌(عج)، مقام‌معظم‌ رهبري، روحانيت معظم، حوزه هاي علميه، مديران داغدار استان و مردم عزيز و متدين و عالم‌ پرور يزد و خانواده محترم ايشان تسليت عرض نموده، از خداوند متعال براي آن مرحوم رحمت واسعه و غفران الهي و براي بازماندگان صبر و اجر مسالت مي‌نمايم.

احمد طالبيان مقدم – بخشدار مركزي طبس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا